Zgłoszenie serwisowe
Procedura zgłaszania postępowania serwisowego dla klientów hurtowych:
- kontakt telefoniczny lub mailowy w celu sprawdzenia dostępnych terminów
- wypełnienie formularza komercyjnego postępowania serwisowego dla potrzeb ewidencji napraw
- dostarczenie sprzętu osobiście lub wysyłka na adres serwisu - w obu przypadkach koniecznie z wydrukowanym i podpisanym formularzem komercyjnego postępowania serwisowego
- w przypadku wysyłki prosimy o dokładne zabezpieczenie sprzętu - nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu
Niezastosowanie się do powyższej procedury lub pominięcie któregoś z kroków może skutkować opóźnieniem diagnozy a w skrajnych przypadkach odmową przyjęcia na serwis i odesłaniem sprzętu na koszt klienta - zleć naprawę
Procedura zgłaszania komercyjnego postępowania serwisowego dla klientów indywidualnych:
![]() |
ul. Bohaterów Bukowskich 4 64-320 Buk Tel: 519 410 610 |
Zleć naprawę komercyjną |
|
Kronsaalsweg 20 22525 Hamburg Germany Tel. +49 0405472850 info@minitec-btd.de (autoryzowany serwis producenta) |
Zleć naprawę komercyjną |
Procedura zgłaszania gwarancyjnego postępowania serwisowego Yuneec Europe:
Szczegółowo opisany proces składania zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio u producenta - Kliknij i pobierz